woensdag 21 maart 2012

Today is the Day!!

Goedemorgen, wat een mooie morgen! Toch ben ik, toen het huis leeg was, eerst twee kaartjes gaan maken, straks ga ik de zon en de tuin in.
Twee kaartjes gemaakt van hetzelfde papier. De basiskaart heb ik geel beinkt, dat geeft een vrolijk uiterlijk en tegelijkertijd begrenst het de kaart, geeft het een kader, waardoor de kaart naar mijn idee meer een eenheid vormt.
Today is the day!! Lettertype curly (..nog wat, vergeten) in Word.
Twee detailfoto's, van de bloemetjes en van de binnenkant, daar heb ik 3 uitgeponste tulpjes geplakt. 

En hier de tweede kaart, gemaakt met hetzelfde papier dus. Het gestreepte papier, daar zitten laagjes folie op, daardoor glanst het, alleen dat is op de foto niet goed te zien.
Een ander lettertype en rood gemat, dat geeft de kaart toch een hele andere uitstraling!
Twee details, omdat het zo leuk foto's maken is met dit heldere zonlicht!

Wat ben ik blij met mijn tulpenpons, gewoon gevonden bij het Kruidvat!
Iedereen een fijne dag toegewenst... Today is the day!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendie,

    wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Niet te moeilijk en errug fris!
    Leuk he, zo'n beinkt randje Doe ik ook vaak. Maakt het gewoon net even wat meer af.
    Groetjes,

    GerJanne

    p.s. je blauwe kaart van maandag had ik gemist. Is ook heel mooi! Helder van kleur en mooie tekst in mooie letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige vrolijke kaartjes, heel mooi van kleur.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!