maandag 26 maart 2012

blauw!

Goedemiddag,
net gestopt met werken en nu kan ik drie kaarten laten zien die ik gisteravond heb gemaakt. Twee felicitatiekaarten en een zonder tekst. Het papier is van blok van het Kruidvat, waarbij het gestreepte papier folierepen bevat en dus een mooie glim heeft.

De tweede kaart is wat liever geworden, door de kleuren van het papier. 
Ik vond het op ee of andere manier nogal ingewikkeld om een vierkant te maken dat rechtop staand precies op de basiskaart past. Maar meneer W kon me helpen, stelling van pythagoras erbij (geen grapje!) en wat dacht je... het kwam precies uit!
Met de resten papier en een velletje behang heb ik de laatste kaart gemaakt:
Met de blauwe bloemetjes als detail:


Groetjes maar weer en nog een hele fijne dag gewenst!

1 opmerking:

  1. Ha Wendie of is het Wanda?
    Leuke kaarten zo. Lekker snel en toch een leuk effect!
    En kan voor mannen en vrouwen. Altijd handig om in voorraad te hebben.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!