zondag 25 maart 2012

Groen

Ik heb niet zo heel veel met groen, maar heb mezelf beloofd (bevolen) eerst het oude papier op te maken voordat ik nieuw mag kopen. En dan is groen ineens prima te verwerken!

Twee dubbele kaartjes waarvan ik de voorstel helft gehalveerd heb. Met verschillend design-papier vormen gscheurd en opgeplakt, en vervolgens een label uitgeprint en gemat op designpapier.

Oei de onderste is wel erg groen, dat zal aan de foto liggen!
Op beide kaarten heb ik een bloemetje gemaakt met de onderhand bekende 3 rondjes en een bloemponsje er boven op.

Ik hoop dat deze week qua weer net zo mooi wordt als het weekend! Iedereen een fijne week toegewenst.

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,

    wat een goed voornemen om eerst je oude papier op te maken. Zucht, dat lukt mij nou niet. Nou ja. Je karten zijn leuk. Soms scheur ik ook een randje, geeftw el een leuk effect.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!