woensdag 7 maart 2012

muziekkaarten

Hoi iedereen, vandaag twee muziek-kaartjes. Kaarten die ik ook naar een jongen / man kan versturen en daar ben ik blij om want mannenkaarten maken doe ik niet zo gemakkelijk.
Ik heb rode en oranje dessinpapier gebruikt met een strook muziekpapier, gevonden op het internet. De vierkante plaatjes komen van een zwart-witblok van de Witte Boekwinkel, daar zitten nog meer mooie vellen tussen, dus die komen binnenkort ook langs! Ook de muzieksleutel komt van internet. die heb ik verhoogd opgeplakt. Paar rode bloemetjes erbij (dat is voor een man weer wat minder geschikt) en ik ga weer zingend het huis door.


Tralala en de groeten maar weer!
Trouwens, ik kom ook hele mooie word-arts tegen, daar gaan jullie komende tijd ook wat van zien, want mooie woorden en mooie zinnen, daar houd ik van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!