zaterdag 17 maart 2012

fotoframes

Hoi iedereen en een speciaal welkom aan Ans, leuk dat je volger bent geworden! 
Voor de andere lezers, Ans heeft zelf ook een blog waar ze geweldige dingen laat zien, met name kaarten. Neem maar eens een kijkje: http://anskreatief.blogspot.com/.

Nu mijn kaarten die ik laatst heb gemaakt met het zwart-wit papierblok van de witte boekenwinkel. Een paar vellen hadden een mooi filmframe en gecombineerd met wat ander papier en een mooi label, leverde dit het volgende resultaat op:
 En de binnenkant:
Dan dezelfde kaart maar dan met groene accenten:
En het bloemetje:
Haha dat lijkt een beetje op Mini Mouse, maar het zijn drie uitgestanste rondjes, met in het midden een uitgestanst bloemetje, met foamtape geplakt.
De groene kaart heeft dezelfde binnenkant als de paarse, met twee randjes filmframe.

Tot zover weer vandaag, heel snel laat ik jullie wat verjaardagskaarten zien, maar die heb ik net op de bus gedaan dus ik wacht even tot ze in real life gezien zijn. Fijn weekend allemaal!



3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bah, allemaal typefoutjes, dus even overnieuw.
    Het is zo grappig, Wendie! Ik heb gisteren ook en kaart gemaakt met dit papier. Ik kan hem nog niet plaatsen, maar dat komt binnenkort.
    Die van jou is erg leuk geworden!
    ben benieuwd wat je van die van mij gaat zeggen.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke kaarten gemaakt met dit bijzonder mooie en aparte papier, het ziet er erg mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!