zaterdag 3 maart 2012

nog 2 hardlopers

Nog 2 hardlopers en dan stop ik er weer even mee!
Een blauwe en een groene. Heerlijk om met papier te werken, kleuren en patronen bij elkaar te zoeken en ze met elkaar te verbinden! Dat vind ik toch het meest leuk van het kaartjes maken.
Het gaat allemaal ook wat gemakkelijker nu ik een snijapparaatje heb gekocht, Een erg simpele van de Action, maar het werkt als een trein, rechte lijnen "knippen" gaat dan heel gemakkelijk en ik snap nu al niet dat ik al die afgelopen maanden met alleen een schaar heb gewerkt!
Nu nog op zoek naar een cirkelknipper, want rondjes knippen valt ook niet mee.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendie,

    leuke kaarten! Echt grappig en mooie kleurencombi's.
    Ik heb een snijapparaat van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag, ideaal. Die van mij kan ook rillen.
    Een cirkelsnijder is trouwens ook niet duur, maar dan heb je er een die een gaatje in het midden heeft. Ik red me er prima mee en ik heb op de beurs een cirkelsnijder geizen die geen gatje in het midden krijgt, maar kostte meteen meer dan 30 euro.
    Ik denk dat je zo'n cirkelsnijder misschien ook bij Action kan kopen? Of Hema, boekhandel, Boekenvoordeel??
    Succes met zoeken!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha GerJanne, zo leuk dat je langskomt en een reactie achterlaat!
      Ja ik zal even doorzoeken voor zo'n circelsnijder, en anders ben ik in de zomer jarig...

      Groetjes, Wendie

      Verwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!