zaterdag 6 juli 2013

Werk in progress..

De afgelopen weken heb ik kartonnen verpakkingen gespaard. Deze heb ik met de snijmachine gesneden. Zoals je kunt zien krijg je dan grote (hagelslag) en kleine (glazuur) stukken karton. De buitenkant heb ik eerst met gesso bewerkt, om het karton witter te krijgen (en alle printjes kwijt te raken..).
Toen de gesso droog was heb ik met allerlei verschillende kleuren acrylverf de kartonnetjes geverfd. Ik heb geprobeerd een kleurig geheel ervan te maken, niet te egaal van kleur. Hier zie je een stuk of 20 kartonnetjes. In twee verpakkingen zat een opening, dat vind ik wel grappig.

Hierna ben ik met acrylverf en mijn stencils aan de gang gegaan en heb ieder stuk karton opgefleurt. Ook heb ik aan 3 kanten de rand bewerkt met zwarte verf.


Hier kan je dat goed zien. De bedoeling is nu, dat ik de achterkanten ook nog kleur, dan met een perforator gaatjes maak in een van de zijkanten, en er ringetjes door doe. Dan heb ik een kleurig boekje  met 25 pagina's, die ik mee ga nemen op vakantie, om daar al mijn vakantiekrabbels in te krabbelen!
Goed weekend (o ja en tot morgen met mijn verzoek...)
Wanda



2 opmerkingen:

  1. Hoi Wanda,
    wat een leuk idee van het boekje! Super zeg! En die kleuren, dat wordt een vrolijke boel.
    Ik had je bericht van woensdag volgens mij gemist....ben benieuwdd naar je verzoekje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, dat wordt een heel mooi vakantieboekje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!