woensdag 24 juli 2013

gezicht

Dag iedereen, leuk dat je weer langskomt. Hopelijk kan ik je inspireren met weer een nieuw gezicht. Het origineel is van een hele bekende dame, een model, maar dat is denk ik niet meer te zien. Haha wie het weet mag het zeggen!
Ik heb dit keer alleen acrylverf gebruikt voor de basiskleur van haar gezicht en haar blauw/zwarte  aren. Daarna heb ik met kleurpotloden haar mond en ogen ingekleurd. Met een witte pen de lichtjes in haar ogen gemaakt, en op haar wimpers heb ik ook witte puntjes gezet. Dit heb ik gezien bij iemand anders op internet en ik vind het een leuk effect geven! Ook heb ik met wasco haar wangen wat kleur gegeven en wat diepte aan het gezicht gegeven.
Tenslotte de zilveren sterretjes over haar haar uitgestrooid en de tekst opgeplakt.

Iedereen een goed weekend, met tijd voor kunst en crea!
Groet, Wanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!