zondag 7 juli 2013

Vraag / verjaardag

Met dit citaat van Dylusion ga ik aan het eind van deze maand mijn verjaardag vieren! En het lijkt me zo geweldig leuk om van jullie een kaartje te krijgen! Ik weet vanuit jullie blogs hoe mooi jullie je kaarten en kunstwerken maken en ik zou het zo leuk vinden om ze in het echt te zien. Ik ben zelf rond mijn verjaardag een paar dagen weg, en ik zal me enorm gaan verheugen op wat op mij ligt te wachten! Overigens heb ik dit idee van GerJanne, die heeft zich vorig jaar ook zo laten verrassen.


Als je dit wat lijkt, reageer dan op deze post, of mail naar wsleurink apenstaartje gmail punt com, dan stuur ik je mijn adres. En stuur ook je eigen adres mee, dan krijg je van mij een kaart terug.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties (en ik hoop op heel veel natuurlijk) en ik heb nu al voorpret!!
Groet en een fijne week toegewenst,
Wanda

3 opmerkingen:

  1. Het is zeker leuk om zoveel kaarten voor je verjaardag te krijgen en zeker een feest om ze open te maken. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Wanda,
    natuurlijk ga ik je een kaart sturen. Je adres heb ik al, dus dat komt goed. En het is inderdaad een heel leuk moment op je verjaardag de post open maken die gekomen is.
    Ik hoef geen kaart terug hoor, je hebt me al zo verwend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, hij is toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!