dinsdag 16 juli 2013

ICAD

Voor Index Card A Day ben ik met verschillende technieken bezig geweest. Elke keer maak ik een serie van een aantal kaartjes. Op de achterkant schrijf ik dan hoe ik het gedaan heb en wat ik er van vond, wat ik geleerd heb enzo.
Vandaag laat ik 2 series zien, een waarbij ik met stencils heb gewerkt en acrylverf. Op een achtergrond van waterverf en acrylverf. 
De andere serie is met collages, die ik gemaakt heb met behangstaaltjes, daarna nog bewerkt met acrylverf en pen.
Het is allemaal niet zo hoogdravend, maar ik vind het wel leuk om op zo'n klein kaartje iets te maken, en zeker in serievorm vind ik het leuk om te doen.




2 opmerkingen:

  1. Hoi Wanda,
    wat ziet dit er prachtig uit zeg. Leuk idee om de datum erop te zetten en de techniek.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik vind vooral de onderste abstracte serie met behangpapier heel mooi.
    Even een dienstberichtje: Je had gereageerd op mijn blog over het kleine zelfgemaakte boekje (met de beschilderde pagina's). Ik kon je e-mailadres niet achterhalen, dus doe ik het maar even zo. Als je het boekje wilt hebben stuur ik het naar je op. Ik gebruik het zelf toch niet en het was gewoon een probeerseltje met restantjes. Dus, als je het wilt is het van jou. Mail me maar even op c.m.j.winkelman[at]home.nl met je adres.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!