woensdag 3 juli 2013

blauw / oranje


Dag iedereen, na een vrije en creatieve woensdagochtend is het weer tijd om wat te laten zien! Een pagina, waarbij ik gestart ben met blauwe acrylverf. Toen deze nog nat was wilde ik door een stencil de verf weghalen (ghosting), maar omdat de stencil al vaker was gebruikt zat er verf op, en deze verf poetste ik op de blauwe verf. Ik moest er wel om lachen want het gaf het tegenovergestelde effect van wat ik wilde bereiken. Maar ik vond het wel mooi.
Ik heb dit keer meer papier toegevoegd, voor een deel uit een oud boek en voor een deel van mijn voorraad gekleurd papier, restjes waarop ik mn stencils en stempels schoonveeg enzo. Bewerkt met oranje acrylverf, stempels toegevoegd en zwarte rondjes gemaakt met een oude wc-rol.
Toen uit een restjespapiertje 3 cirkels geknipt, deze opgeplakt en de randen bewerkt met wasco en stift. Uiteindelijk de tekst, weer van Dylusion, opgeplakt. Ik vond deze tekst passen bij de felle kleuren.

Tot zover mijn creatieve uitspatting van vandaag! Komend weekend ben ik er weer, met iets om te laten zien, en een verzoek aan jullie!
Groet, Wanda

2 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuke pagina geworden, echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg geslaagd hoor ! top, die kleurencombo ! helemaal mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!