woensdag 31 juli 2013

Icad


Allereerst 5 indexkaartjes, met hetzelfde thema, dames. Verschillende jurken en t-shirts vanuit hetzelfde sinhouet. Gemaakt op een achtergrond van waterverf of acrylverf, en ingekleurd met potloden.

En hier nog drie indexkaartjes met als thema repeterende patronen. Ik word voor dit thema geinspireerd door Caatje: http://caatjesartsystuff.blogspot.nl/2013/07/art-mail-for-monk.html
Zij is erg goed in het maken en bedenken van patronen. Ik zit er met verbazing naar te kijken, want ik ben na twee kaartjes volkomen ideeen-loos. En zij gaat maar door!
Ik heb het in twee kleuren gehouden. En het is erg leuk om te doen tijdens een spannende film, kan ik de ergste momenten overslaan...

Bedankt bloglezers voor jullie reacties, op dit blog of per mail, ik waardeer het enorm dat jullie niet alleen komen kijken maar ook regelmatig een reactie achterlaten. 
Groet, Wanda

2 opmerkingen:

  1. Ha Wanda,
    nou, gefeliciteerd met je verjaardag. Het is bijna augustus, dus je bent jarig geweest. Leuke dagen gehad?
    De kaartjes zijn superleuk. En ook de doodling, de patronen op de onderste kaartjes.
    Sommigen kunnen dat inderdaad eindeloos.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plezier straalt van de kaartjes af Wanda!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!