maandag 3 juni 2013

ICAD dag 1 en 2

Dag allemaal, volgers en lezers en mailstuurders... fijn dat jullie er weer zijn!

Als je het niet hebt gemerkt, ik heb een nieuw plaatjes rechts staan, dat is van ICAD, oftewel een Index Card A Day. Daisy Yellow organiseert een thema, in de maand juni elke dag een indexkaartje bewerken. Op de manier die je zelf wilt, maar per week geeft ze ideeën  Leuk om eens te kijken en je kunt nog steeds beginnen, want de indexkaartjes zijn niet groot haha!

Op 1 juni is het feest dus begonnen, en hier zijn de 2 bijdragen die ik tot nu toe heb gemaakt.
Thema's die mij inspireerden was kleuren van de regenboog, en zebra. Eerst golvende lijnen  op een indexkaartje getekend en met behulp van de lijnen van het kaartje, tussen de golven strepen getrokken. Daarna een olifantje getekend (thema is zebra, maar goed een beetje artistieke vrijheid...). Schuine lijnen getrokken en hiervan zebrastrepen gemaakt. Allemaal met fineliners van de Hema.
Deze is gemaakt nav de thema's regenboogkleuren en behang. Gewoon strepen getrokken van boven naar beneden en op verschillende manieren ingevuld. Leuk meisjesbehang.

Twee dingen die ik opmerkte: 1. dat ik de combi van "gemakkelijk materiaal" (fileliners in tegenstelling tot bijv verf), samen met de herhalende patronen, errug leuk en rustgevend vond om te doen! 
2. dat ik wel erg gestruktureerd ben, want ik heb voor de hele week al de datum op de kaartjes gezet. Angst om te beginnen denk ik...

Ik kijk uit naar de rest van de maand!
Groet, Wanda




1 opmerking:

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!