woensdag 12 juni 2013

creativiteit voedt mijn ziel


Een groot woord, maar als ik bedenk hoe veel ontspanning het me geeft om creatief bezig te zijn, hoeveel ik er van leer en hoe blij ik er van wordt, dan klopt het! Creativiteit voedt mijn ziel en maakt mijn hart blij.
Achtergrond heb ik gemaakt van stukken keukenrol waarmee ik van andere pagina's het teveel aan dylusio-inkt heb afgedept. Deze opgeplakt, gedroogd en daarna met donkerpaarse acrylverf en zelfgemaakte stempels de achtergrond verder bewerkt. 
Daarna de vrouw erop gemaakt. Eerst met een masker blauw, en daarna met de stencil rood. Tekst toegevoegd en afgewerkt met wasco.

Dank iedereen die gereageerd heeft op mijn vorige post, door te posten of te mailen. Dat doet me goed!
Groet, Wanda

3 opmerkingen:

  1. Hai Wanda,
    wat een prachtige creatie is dit. Je kleurkeuze is heel mooi en je hebt helemaal gelijk. Het is voor mij ook zo. Het creatief bezig zijn is zo ontspannend en prettig. Heerlijk om me even helemaal in dat wereldje terug te trekken. Het geeft weer energie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurenpracht weer Wanda, ik vind het er weer super uitzien, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...En zo is het Wanda...prachtig verwoordt met beelden, kleuren en tekst

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!