dinsdag 28 mei 2013

Perfect as I am

Mijn vriendin ging vorige week iets heel spannends doen, waar ze best zenuwachtig voor was! Het is haar (uiteraard) prima af gegaan, maar ik heb haar toch maar ter bemoediging een grote (a5) kaart gestuurd! Het is niet goed te zien, maar de kaart is gemat op donkerblauw kartonpapier. En omdat ik daar niet op kon schrijven wat ik wilde vertellen, heb ik een kleine tag gemaakt, met om en nabij dezelfde tekst, en hier achterop kon ik wel mijn boodschap kwijt!


2 opmerkingen:

  1. Wat mooi en attent Wanda, om in woord en beeld je vriendin te steunen!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wanda,
    ik vind het weer en prachtige kaart. Nu ik weet hoe ze er in het echt uitzien kan ik weten hoe mooi dit is! Lief gebaar voor je vriendin!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!