zaterdag 25 mei 2013

De here is mijn Herder


Ik heb deze pagina gemaakt met een stencil dat ik gekregen heb van Stencilgirl. Als je hun website vermeldt op je blog mag je een stencil uitzoeken en dan sturen ze je die voor niets toe. En op een of andere manier heb ik er 3 mogen uitzoeken (de verzendkosten blijven toch hetzelfde..)!
Een van de stencils die ik gekregen heb is bovenstaande. Hebreeuwse tekst, gebaseerd op een tekst uit de bijbel van Psalm 23, de Heer is mijn Herder.
Ik heb op de linkerkant van de pagina deze tekst helemaal uitgeschreven.
Verder op de achtergrond ook nog stencils van The Crafters Workshop gebruikt, gekocht in Zeist bij het Art Specially Event. En washi-tape, ik doe hier niet zoveel mee, dus soms "verplicht" ik mezelf deze wel te gebruiken. En dan ben ik er wel blij mee!

1 opmerking:

  1. Oh wat een prachtig mooie creatie! Het was de lievelingspsalm van mijn opa...Mooi dat Hebreeuws erbij en de kleuren zijn ook heel sprekend!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!