vrijdag 22 maart 2013

monsterkaarten!

Ben ik alweer! Dit keer heb ik met mijn favoriete monstertjes 2 kaarten gemaakt.


De achtergrond heb ik gemaakt met acrylverf en een creditcard. 
Daarna heb ik de monsters gemaakt met de verf die nog op mn werkblad lag, met wat toevoeging van donkere kleuren. De monsters uitgeknipt en met een tekststencil en witte acrylverf een extra laag toegevoegd. Dit heb ik daarna ook op de achtergrond gedaan.


De monsters opgeplakt en met een zwarte pen wat accenten toegevoegd en de oogjes opgeplakt. Bij de onderste kaart heb ik een oogje met ooglid gebruikt, maar verkeerd om geplakt. Vond ik wel monster-like!

Tenslotte de tekst opgeplakt. Ik vond deze teksten ergens op internet en ik vind ze echt geweldig en helemaal passend! De kaarten gemat op een passende kleur papier.
Nu alleen nog een ondeugend kind of grumpy old man vinden om de kaarten naar toe te sturen...

Een creatief weekend toegewenst! En morgen laat ik nog 3 kaarten zien. Deze hebben zo 'n andere uitstraling dat ik ze niet bij deze post kon toevoegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!