dinsdag 19 februari 2013

Give-away gewonnen!

Deze tag, gemaakt door Astrid van Assicrafts, heb ik gewonnen in een valentijns give-away! 
En dat niet alleen, in de envelop zat ook een  stencil van TCW, een tekststempel en de washi-tape die Astrid ook op haar tag heeft verwerkt. Kijk maar:
De tekststempel kan je heel vaag zien linksonderin en rechts in het midden, en de stencil zijn de cirkels van linksboven. 
Ik ben er echt heeeeel erg blij mee! En de tag is ook zo mooi, ik vind het zo leuk dat ik deze er ook bij kreeg!
Astrid, superbedankt voor deze leuke prijs, ik vind het echt geweldig!
Mijn week is weer goed, dat begrijpen jullie! 

Ik kom weinig aan creatieve zaken toe met de kinderen thuis van school, maar ik laat zo nog wel wat zien, een andere keer gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Je boft maar, heel mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om te horen dat de prijs (in goede handen) ontvangen is. Veel plezier ermee. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met je nieuwe spullen, en geniet ook maar van deze korte vakantie die de kinderen hebben, het is zo voorbij!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!