woensdag 28 augustus 2013

peace on your wings

Had ik deze al eens laten zien? Ik denk het niet, maar wel in ansichtkaartformaat.

Ik had restjes papier in verschillende kleuren groen. Deze bewerkt met verschillende stempels en vooral met een muziekstempel. Met name aan de zijkant kan je ook vlinderstempels zien.
Daarna heb ik de vogel opgebracht, met zwarte acrylverf en met behulp van een stencil. De vogel wat bewerkt met verschillende kleuren om hem wat donkerder te maken.
Daarna van een overgebleven stuk papier (oranje en groene verf met een pasje opgebracht, een van mijn favoriete manieren) een frame gemaakt, de randen met inkt bewerkt en opgeplakt. De randen van het blad ook nog zwart gemaakt.
Tenslotte de tekst toegevoegd en peace op zijn vleugels geschreven.

Mijn kinderen zijn nog niet allemaal naar school en er is veel te doen hier, daarom kan ik maar moeilijk een tijd achter elkaar de rust nemen om creatief te zijn. Ik moet het uit halve uurtjes halen hier en daar, en dan start ik geen grote projecten. Terwijl mijn handen jeuken, want ik heb voor mijn verjaardag meer kleuren dylusion inkspray gekregen en een hele mooie stempel. 
Volgende week is iedereen weer naar school en heb ik het huis voor mij alleen de hele ochtend, dan zal het er van komen. Tot die tijd ga ik met kleinere projecten bezig. Mijn man heeft me aangestoken om iedere dag een gezicht te tekenen. Ik ben al bij nummer 4, ik zal later wat laten zien. En ik heb een stans-set gekregen, dus ik ga deze week wat vogelen met stempels maken. 

Jullie allemaal ook een goede en creatieve week gewenst!
Groet, Wanda



3 opmerkingen:

  1. Een mooi resultaat...tekst en uitbeelding passen zo goed Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!