zondag 8 juli 2012

vintage blauw!


Ik heb voor de meivakantie het blad Daphne's Diary gekocht. Hoewel het mij iets te lief en mooooi en te romantisch en te kanterig is zeg maar, vond ik het wel een leuk blad om door te bladeren. 
In het blad stonden een aantal vintage afbeeldingen, labeltjes. 
Deze heb ik eruit gehaald en ik heb er verschillende kaarten van gemaakt.
 Allereerst met grijze designpapier, ook op grijs gemat, en een stuk gemat op blauw. Dit vond ik toch wat saai en heb als accent een stuk designpapier op blauw gemat. 
Vervolgens het plaatje / labeltje ook op blauw gemat en voorzien van een lintje. 
Het labeltje heb ik verhoogd opgeplakt. Daarna een lintje kant toegevoegd. 
Wat mij betreft heeft het kaartje niet meer nodig! 
Een voorzichtig probeersel van strak en vintage. 

Er volgt later nog een groene en rode variant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!