woensdag 4 juli 2012

reis- en thuiskaart

Ik laat vandaag een kaart zien die ik al een tijdje geleden verstuurd heb, namelijk naar mijn vader met vaderdag. Mijn vader en moeder reizen heel erg veel, ze maken elk jaar wel een verre reis. Maar het is ook altijd genieten voor ze om weer thuis te komen.

 Vandaar deze kaart met 2 thema's.
Een landkaart, hoteltickets, copien uit een paspoort en postzegels uit verre landen.
 In de binnenkant nog meer reisthema, een geschreven brief, maar ook drie houten huisjes. Met onder elk huisje de naam van een van mijn kinderen (dat zijn 3 van de 8 kleinkinderen). Want thuis zijn is met name leuk vanwege de (klein)kinderen!
Ik heb een vak gemaakt aan de linkerkant waar ik een tag in gedaan heb, hierin heb ik een boodschap naar mijn vader geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!