donderdag 14 juni 2012

Vlinders!

Dag!
Vandaag twee vlinderkaarten.

 Deze heb ik gemaakt door een stuk papier met steenstrip-print te matten op donkerbruin papier, en deze daarna op een creme linnenkaart te bevestigen. Rechtsboven een vlinder, uitgeknipt uit origamipapier. Onder de vlinder heb ik een slier gemaakt van hele kleine geponste bloemetjes van hetzelfde origami-papier. Een streep zwarte pen toegevoegd om de suggestie te geven van een rondje.
 Dit is een hele andere kaart, gemaakt met de papierset van het Kruidvat. Om het designpapier een stuk plantendraad bevestigd, en ook om het lijfje van de vlinder.
En toe ik klaar was ontdekte ik dat ik bij het papier met de vlinder erop, de hoekpons voor de verkeerde hoeken had gebruikt... rechts ipv boven!
Nou ja, waarschijnlijk ben ik de enige die het ziet (behalve wanneer je deze blog leest...)
Goed weekend!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wanda,

    ja, je bent de enige die het opvalt, want zelfs als ik het lees zie ik het nog niet! Het zijn twee ontzettend leuke kaarten! Ik vind ze zo'n bijzondere stijl hebben. Heel erg origineel! De bovenste met het 'muurpapier' is erg mooi!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met fotopapier weet ik nooit wat ik ermee moet, jij bent er mooi in geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!