woensdag 27 juni 2012

bruin en goud

Dag iedereen, fijn dat je weer even langskomt! Vandaag heb ik twee kaarten voor je, al een tijdje geleden gemaakt. De eerste is van een boekenprint met een randje crème kant en een goudkleurig bedeltje.


De tweede kaart is heel anders, een simpele stempel van een boom met hier en daar verstopt een vogeltje. Met wit ge-inkt en daarna met goudkleurig .... eroverheen, verhitten en klaar. Ja ik zeg het zo gemakkelijk maar dit heb ik bij mijn collega Vera gedaan en ik had er nooit eerder mee gewerkt. Ik ben de naam van het poeder ook vergeten. Maar wat een super resultaat! 
Een simpel goudkleurig touw erom en klaar.


En nu aan de gang voor een geboortekaartje van een collega, die kaart komt een andere keer langs.

Groeten, Wanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!