zondag 13 mei 2012

moederdag


 Ja... vandaag is het moederdag 
waarop u niet werken mag
in uws warme bedje
vind u dat geen pretje?

Zo ging vroeger mijn moederdaggedichtje.
Mijn jongste zoon heeft voor mij een elfje geschreven, dat is een gedichtje van 5 regels, met op de eerste regel 1 woord, dan 2, dan 3, dan 4 en dan weer 1. Het was een lief gedichtje. 

Ook van mn andere zoons heb ik wat gekregen en van mijn lief een erg lekker geurtje, Burberry Britt, heerlijk!

Dit was mijn moederdagkaart, met een label van internet, met allemaal woman-woorden. 



Hetzelfde label heb ik ook op een andere kaart verwerkt, voor mijn schoonzus die door een moeilijke tijd heen gaat:


en hier een detail:
Altijd leuk om te zien hoe dezelfde kleuren en hetzelfde papier in een andere opzet zo'n hele andere kaart geeft!

Iedereen nog een hele goede week toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!