dinsdag 15 mei 2012

blauwe strik!

Hoi iedereen, welkom op mijn blog. 
Vandaag laat ik een simpel kaartje zien dat door de materialen een mooie uitstraling heeft. 

Het is een dubbele witte kaart met daarop dessinpapier met glans. Daarna een blauwe strik eromheen gestrikt. 
Dit lint heeft aan de zijkanten een soort heel dun ijzerdraad waardoor de strik mooi te plooien is. Ik heb de strik hier en daar met dubbelzijdig plakband vastgezet aan het papier, maar zo, dat je dat niet kan zien.




Helemaal onderaan heb ik nog twee subtiele zilverkleurige bloemetjes geplakt.
Een nadeel: deze kaart is bijna niet in een envelop te doen! Ik denk dat ik er zelf een envelop bij maak die  verhoogde zijkanten / hoeken heeft, die heb ik wel ergens gezien.

Morgen ga ik met mijn lijmpistool aan de gang want ik heb hele leuke bloemetjes gezien die je kan maken van een mobiel, een uitgeknipte cirkel. Mocht er wat uit mijn bloemenprobeersels komen dan zal ik ze zeker plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!