donderdag 23 augustus 2012

Hoera

Ik laat een kaart zien die ik gemaakt heb voor het dochtertje van een vriendin van mij. We waren ruim 8 jaar geleden tegelijk zwanger en mijn zoon kwam twee weken te laat, waardoor haar dochter 3 dagen voor mijn zoon geboren is. Ik zie me nog lopen met een mega-dikke buik in het ziekenhuis, op kraambezoek! En drie dagen later was het mijn beurt, en nu is mijn jongste zoon alweer een grote knul van 8 met een crossfiets en een zakmes!

Maar in ieder geval hier het kaartje. Gemaakt van allerlei roze papier en als contrastkleur lichtblauw.
 Helaas zijn de kleuren niet goed te zien op de foto, ik heb het kaartje in de zon gezet en toen een foto gemaakt, dat is dus niet zo handig!
Rechtsonder is een halve doily, blauw gemaakt met blauwe inkt. Het randje van de halve circel met hoera erop is ook blauw, nauwelijks zichtbaar helaas.
Het uiltje is van de Xenos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!