zondag 1 april 2012

kaarten van travel-papier

Hoi, 
deze kaarten heb ik gemaakt zonder enige inspiratie, net een wortelkanaalbehandeling achter de rug, beetje koortsig en rillerig, maar toch wilde ik perse een kaart maken. Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het niet bepaald mijn mooiste kaarten. Beetje gefreubel om zo te zeggen. 
Toch laat ik ze hier zien, misschien heeft iemand nog een tip om ze wat op te vrolijken?
Dit is de eerste, met uitgeknipte "kranten" letters. Rechtsbovenin een reissticker. De paarse en zwarte lijnen heb ik toegevoegd om het geheel wat meer body te geven. (En wat minder saai te maken).

De andere kaart is met klokken. Eerst de detailfoto, met de theepotjes en een klok die ik extra heb uitgeknipt, met oranje inkt de rand bewerkt en vervolgens verhoogd opgeplakt.

Dit is de kaart in z'n geheel. De letters komen van de Hema kinderstempels. Niet een geweldige kwaliteit. Ik heb hier en daar de letters omrand, maar niet alle letters helemaal. Ik denk erover dit alsnog te gaan doen.  
Nou ja, of ik ze ooit verstuur weet ik niet!
Fijne week gewenst.

1 opmerking:

  1. Hoi Wanda,

    ik vind ze wel leuk, maar ik kan me voorstellen dat je er niet helemaal 100 % tevreden bent.De onderste vind ik heel goed gevonden. Je hebt alleen de tekst in half Nederlands en half Engels. is dat bewust?
    Kraft is van dat bruine kartonpapier. Ziet er heel goedkop uit (is ook niet superduur, hoor. Ik had 20 vellen (30x30) voor 6,95. Het is dat bruine papier op mijn kaart.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je een berichtje wilt achterlaten!